czwartek, 16 czerwca 2016

LBA #8


Bardzo dziękuję Ms.Veronica ( jej blog ) za nominacje do Liebster Blog Award.

Tym razem nie będzie pytań, tylko 11 faktów.

Let's Start.


1. Nie lubię narzucających się ludzi.












2. Mam kompleksy wyższości. Nie mogę nosić za wysokich obcasów.

3. Mam Bardzo, ale to BARDZO lokowane włosy.

4. Tak zwana "Normalnie nienormalna".












5. Posiadaczka najbardziej zwariowanych, pojechanych i niewykonalnych pomysłów na świecie.

6. Leń jakich mało.












7. Młodszy brat doprowadza mnie do szału.












8. Zakochana w Damonie z Pamiętników Wampirów. <3












9. Posiadam bardzo celne oko, kiedy jestem zdeterminowana. 













10. Uwielbiam tańczyć, ale tylko kiedy nikt nie patrzy




























11. Jem kiedy jestem smutna, wesoła, znudzona, zdenerwowana.. ja jem zawsze.













Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominację, jednakże tym razem nikogo nie nominuję.

NOTKA:

Następny rozdział może się odrobinę opóźnić.
To ze względu na mój wyjazd.
Nie będzie mnie przez weekend- czyli tak zwany mój przewidziany czas pracy.
Z góry Was przepraszam!



Do napisania!



3 komentarze:

  1. Nominowałam cię do LBA!! Więcej info tutaj: http://ukrytetajemnice.blogspot.com/2016/06/lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam przyjemność nominować się do LBA. Więcej tu> http://milosc-po-prostu-jest.blogspot.com/2016/06/lba-5-x2_22.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) Chciałabym Cię nominować do tagu ;) Więcej tu: http://all-the-legends-are-true.blogspot.com/2016/06/tag1-tag2.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń