sobota, 11 czerwca 2016

LBA #6 #7



Kolejne nominacje!
Dziękuję Wam wszystkim. Te nominacje zawdzięczam A. Fairchild (jej blog) i Lady Herondale ( jej blog)
Coraz bardziej zaczyna mi się to podobać. 

Pytania od A. Fairchild:

1. Pies czy kot?

Trudny wybór. 
Ze względu na to, że mam kota i żeby na mnie się nie obraził, powiem - KOT.

2. Muzyka czy malarstwo?

Masakra! Trafiłaś w mój czuły punkt.
Kocham obie rzeczy i bardzo często je łączę.
Nie potrafię wybrać jednego.

3. Śpiew czy taniec?

Ty się chyba nade mną znęcasz.
Jak śpiewam, tańczę i na odwrót.
Ale żeby nie było, wybieram śpiew, bo chyba lepiej mi wychodzi :D

4.  Leń czy sportowiec?

Pogrążę się tą odpowiedzią, ale odpowiem szczerze.
Leń.

5. Mieszkasz w... ?

Dom prywatny, no z ogródkiem i te sprawy...

6. Język obcy, który znasz?

Znam dwa. 
Angielski, operuję nim bardzo dobrze i Niemiecki, który przyznam szczerze, kaleczę.

7. A może jest taki język, którego chcesz się nauczyć?

Bardzo chciałabym nauczyć się Hiszpańskiego. 
Bardo melodyjny język.

8. Twoje marzenie ?

Jest tego dużo.
Mam takie jedno.
Chciałabym wybrać się do Nowego Jorku. 
Zostałabym w nim tak długo, aż nie obeszłabym go w szerz i w dłuż. 
Każda dzielnica, uliczka, każdy park i aleja.
Chcę poznać wielu ludzi, a co z tym wiązane wiele kultur.
Nowy jork jest takim zbiorowiskiem rożnych kultur, ciekawych ludzi, budynków i miejsc.
A nocami... wydaje się taki magiczny.

 9. Włosy krótkie czy długie?

Teraz mam dylemat.
Moje włosy są takie sobie, nie wiem. Ni to długie ni to krótkie.
Oczywiście chciałabym mieć jak najdłuższe.

10.  Kolczyk czy tatuaż?

Tatuaż.
Taki delikatny.
Może na nadgarstku lub na biodrze.


Pytania od Lady Herondale:

1. Czemu zaczęłaś pisać?

Nie ma żadnego oczywistego powodu.
Pisałam od dawna, dla siebie.
Postanowiłam się sprawdzić i pokazać to komuś.
Pisanie sprawia mi przyjemność i odstresowuje... bardzo.

2. Od kiedy piszesz?

Bloga piszę 3 miesiące.
Jak napisałam wyżej, pisałam bardzo dużo.
Jak byłam nerwowa, zła czy smutna, chwytałam długopis i skrobałam coś, co odzwierciedlało moje uczucia.

3.  Jakie jest twoje ulubione danie?

Mam wybrać jedno danie?
O nie!
Ja jem jak jestem smutna, jak się cieszę, jak się nudzę. Po prostu cały czas.
Raz dziennie, ale cały czas.
Uwielbiam kuchnie Tajską i Włoską.

4.  Co sądzisz o serialu Shadowhunters?

Lubię go, ale...
Jak dla mnie trochę przesadzony.
Jest taki trochę sztuczny.
Film był lepszy, bardziej prawdziwy i uczuciowy.
Nie chcę obrażać fanów serialu.
Ja tez go oglądam.
Podoba mi się że dodali dużo nowych wątków i podoba mi się oczywiście,,,
Alec!! W filmie był taki przymulony, ale w serialu...
Chodzący CUD!


5. Przeczytałaś panią Noc? Jeśli tak to co o niej sądzisz?

Przeczytałam i jestem Wniebowzięta. <3
Emma i Jules <3
Miałam do niej na początku pewne wątpliwości.
Sądziłam, że już wszystko zostało napisanie i  nic ciekawego się nie pojawi.
Myliłam się i to bardzo.
O takiej miłości jeszcze nie czytałam.
Płakałam tyle razy, że na palcach jednej ręki nie policzę.
Myślę, że coś się stanie z runa parabatai Juliana i Emmy.
Po tej walce z Malcolmem, Emma została poważnie raniona w ramię.
Może runa się zmodyfikuje i będzie unieważniona, a oni nie będą już parabatai. Emma nie będzie musiała być z Markiem dla przykrywki, wyjdzie za Julesa, będą mieli dzieci i będą żyli długo i szczęśliwie. :D

6. Twój ulubiony film?

"Love, Rosie"
Tyle razy ile płakałam i śmiałam się, to żaden film nie wywołał na mnie takiej reakcji.
Mądry, zabawny i wzruszający.
Moja ulubiona aktorka Lily Collins.

7. Jaka jest twoja ulubiona cześć Darów Anioła? (Wybierz tylko jedną! )

Tylko jedna?
Trudny wybór.
Chyba jednak obstawię "Miasto Zagubionych Dusz".
Bardzo dużo Clace <3
Dowiadujemy się więcej o Sebastianie, czy tam Jonathanie jak kto woli.
Bardzo wzruszająca.
Byłam zbulwersowana jak Sebastian chciał się dobrać do Clary ( jego siostry), że aż przeczytałam ten kawałek 5 razy. :D
Chociaż uwielbiam też ostatnią cześć. Wiecie ''pierwszy raz" i te sprawy. <3

8. Masz jakieś zwierzę?

Tak, kotka.

9. Jakiej muzyki słuchasz?

Takiej, która wpadnie mi w ucho.
Przeważnie jest to Pop, R&B lub tym podobne.

10. Ulubiona piosenka?

Wszędzie piszę jakaś inna.
To dlatego, że słucham tego bardzo dużo.
Fifht Harmony - Work from Home

11. Czytałaś kiedyś opowiadanie L.H. lub S.H.? Co o nich sądzisz/?

Nie czytałam ;D

Nominuję:

* Isinusa ( jej blog )
* Ms. Veronica (jej blog)
* Cold Dark Girl (jej blog)

Moje pytania:

1. Co byś zrobiła, jakby jutro miał być koniec świata?
2. Jakie książki mogłabyś polecić? 
3. Masz swój autorytet? Jeżeli tak to jaki?
4. Dlaczego piszesz?
5. Jakiś talent? Teraz możesz się pochwalić.
6. Czy utożsamiasz się z postaciami twojego bloga?  
7. Ulubiony film/serial ?
8. Co sądzisz o twórczości Cassandry Clare?
9. Z jaką osobą chciałabyś zamienić się życiem na jeden dzień ?
10. Bez czego nie potrafisz funkcjonować?






3 komentarze:

  1. Co do numeru osiem z mojej nominacji...
    J też chce pojechać do NY ;>
    Może pojedziem razem? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, już odebrałam ;* A tym czasem to ja ciebie chciałabym nominować! WIĘCEJ TUTAJ: http://the-mortal-instruments-the-otherstory.blogspot.fi/2016/06/lba_12.html

    OdpowiedzUsuń