piątek, 10 czerwca 2016

LBA #4 #5


Dzisiaj przychodzę do Was z podwójną eliminacją od Clarissa Fairchild (jej blog) i Magdzia Lightwood (jej blog)
Bardzo Wam dziękuję/

Pytania od Clarissa Fairchild:

1. Twoja ulubiona piosenka.

Mam ich naprawdę dużo. Ostatnio bardzo często słucham"Bad boys" - 

Zara Larsson

2. Ulubiona bajka z dzieciństwa.

Gumisie. Kto ich nie oglądał. :D

3. Twoje przezwisko z młodszych lat.

Mam na imię Izabela, więc kiedy byłam mała moja mama poszła na łatwiznę i wołała do mnie "Bela". 

4. Bez czego nie możesz wyjść z domu?

Bez telefonu i słuchawek. Muzyka jest obecna ze mną całym życiu i nie dałabym radę bez niej, a kiedy nie czuję telefonu w kieszeni zaczynam panikować.

5. 
Masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie i jak się wabi?

Mam kota. Wabi się Bonifacy. Wiem dziwne imię ale jest cały czarny i skojarzył mi się z tym kotem z bajki "Przygody kota Filemona".

6.  Czytasz obecnie jakąś książkę? Jeśli tak to jaką?
Obecnie czytam Percy'ego Jacksona "Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Złodziej pioruna".
7.  Jaką książkę możesz polecić?

Bardzo polecam cykl książek "Szeptem" Becca Fitzpatric
8. Zakochałaś się kiedyś?
 
Tak był taki okres czasu, kiedy byłam zakochana.

9. Jakie lody lubisz najbardziej?

Klasyczne czekoladowe lub śmietankowe :D
10. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak to jaki?

Zawodowo - nie, ale lubię siatkówkę.
11. Ulubiony piosenkarz lub piosenkarska.
Kocham Selena Gomez. Jest dla mnie prawdziwym wzorem. Piszę piękne piosenki i ma wspaniały głos.

Pytania od Magdzia:

1. Jak długo piszesz bloga?

Niedawno zaczęłam. Może jakieś 3 miesiące. 
2. Co Cię inspiruje do pisania?

Bardzo wiele czynników wpływam na moją wenę. Zazwyczaj są to jakieś filmy, ksiażki lun gify, ale najważniejszą rolę pełni tu muzyka.

3. Czy twoi znajomi/ rodzina wie o twoim blogu?

Jest ich paru. Naprawdę niewielu. Z rodziny wie tylko moja mama. 

4. Co byś pierwsze zrobiła, gdy byś dowiedziała się, że twoje opowiadanie, będzie wydane jako książka?

To trochę dziecinne ale zaczęłabym piszczeć i skakać jak to małe dziecko. Nie mogłabym uwierzyć, zaczęłabym biegać w tą i z powrotem, na samym końcu pewnie bym zemdlała albo zdała sobie sprawę że na pewno śnię.
5. Twoje plany na wakacje?

Wyjeżdżam nad morze. jak co roku, a w domu mam zamiar korzystać z wolnego czasu, poświecić go blogu i przyjaciołom.

6. Twoja ulubiona piosenka/i?

Jak już wspominałam jest ich bardzo dużo. Oprócz tej co wymieniłam wyżej mogę dodać jeszcze "Kill Em With Kindness" Seleny Gomez.
7. Twój ulubiony napój na lato?

Woda z miętą, cytryną i lodem. :D

8. Jakim zwierzęciem chciałabyś być?

Kotem.

9. Jaką sławną osobę chciała byś poznać?

Selenę Gomez, Justina Biebera, Lily Collins i Jamiego Campbella Bowera.

10. O czym był twój ostatni sen?

Był dziwny. Cofnęłam się do czasów przedszkola. Siedziałam przy stoliku razem z moimi koleżankami, kiedy nagle przez ścianę wbił się ogromny pająk. Potwornie się ich boje. W podłodze zrobiła się dziura i zaczęłam spadać w czarną otchłań. Sen się urwał, a ja się obudziłam.





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, powinien być niedługo może w przyszłym tygodniu. Wiem, że długo czekacie. przepraszam :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Twoja nominacja już się pisze. Chciałam je podzielić na 2 części. Przepraszam że czekasz. ❤❤

      Usuń