wtorek, 28 czerwca 2016

LBA #9 #10


Kolejne LBA
Nie nudzicie się czasem, co chwila to czytając?
Mam nadzieję, że nie.

Tym razem nominacja pochodzi od Mania Maja (jej blog) i Lady Herondale (jej blog), za co im bardzo dziękuje.
Nie przedłużając przejdźmy do rzeczy.

11 faktów od Mania Maja:

1. Trochę się rozleniwiłam i przestałam malować. Zaczęły się wakacje i wena ruszyła. W końcu wzięłam pędzel do ręki. 


2. Uwielbiam 5 Second of Summer, a własnie zgubiłam ich płytę :(

3. Arachnofobia- moja zgroza.

4. Mimo, że jestem heteroseksualna to kocham Selene Gomez. No bogini.

5. Nie mam chłopaka i nie jestem pewna czy chcę mieć.



6. Nie umiem się opalać, kilka minut na słońcu i to wystarczy. 

7. Nie lubię komplementów. Po prostu nie i koniec, nie wiem co wtedy zrobić i czuję się skrępowana. Zwłaszcza jeśli chodzi o mój wygląd.

8. Uczę się grać na fortepianie.


9. Mam bardzo wyczulony słuch muzyczny. Kiedy słyszę grę na np. wiolonczeli czy fortepianie, przechodzą mnie ciarki.

10. Ulubiony kolor - czarny oczywiście.

11. Nie lubię sprzątać ale porządkować biblioteczkę domowa to co innego.

Pytania od Lady Herondale:

1. Twój ulubiony owoc?

Kurde, jeśli chodzi o owoce to wszystkie, naprawdę.

2. Twoje imię ? 

Izabela - nie lubię go, ale...
Jest to odpowiednik Isabel, czyli w skrócie Izzy i już mi się podoba.

3. Ulubiona piosenka ?

W każdej nominacji piszę wam inną, dlatego, że mam ich mnóstwo.


~ 'Cause Good Girls are Bad Girls that haven't been caught... ~

4. Oglądasz anime?

Nie kręci mnie to.

5. Od kiedy piszesz?

Tak dla siebie to już długo.
Dopiero od niedawna zaczęłam publikować moje opowiadania.

6. Dlaczego Dary Anioła?

Bo, zakochałam się od pierwszego przeczytania.
Taka silna miłość zdarza się rzadko. XD

7. Jesteś rozgadana?

To mało powiedziane.
Buzia mi się nie zamyka.

8. Jakieś plany na lato?

Nic szczególnego.
Znajomi, wyjazd nad morze, będę pisać i malować.

9. Ulubiony film ?

* "Love, Rosie" 
* "Najdłuższa podroż"
* "Szybcy i wściekli" - wszystkie części ale najbardziej 5 i 7 <3
* "Zanim się pojawiłeś" - świeżutki, polecam !

10. Oglądałaś kiedyś film Dary Anioła, Miasto kości ? Jeśli tak, to co o nim sadzisz?

Jako film, nie ekranizacja książki czy coś podobnego to podoba mi się. Gra tam moja lubiona aktorka i oczywiście Jamie <3
Pominęli kilka szczególnych elementów zawartych w książce i przez co zmienili fabułę.
Ale i tak muszę przyznać, że podoba mi się bardziej niż serial. 
Mniej sztuczny i bardziej realistyczny.


Kończę i jeszcze raz dziękuje za nominację.



8 komentarzy: